Logo-Media1

מצודה מדיה מרכזת תחת קורת גג אחת מגוון רחב של שירותים ופתרונות פרסום ומדיה, הפקת אירועים, כנסים ותערוכות, ועוד - לעולם האבטחה, הבטיחות ומוכנות לחירום. החברה מציעה מגוון רחב של פלטפורמות שיווק ופרסום לעולם האבטחה באמצעות הנכסים הדיגיטליים והמודפסים של החברה ביניהם: עמוד פייסבוק מצודה עם קרוב ל 90,000 עוקבים, כתבי העת -מגזין מצודה , מצודה טק ומצודה TACTICAL - עם תפוצה של מעל 12,000 אלף קוראים), פורטל מצודה ומצודה מרקטפלייס - אתר מסחרי ואינדקס פרטני של מיטב החברות ובעלי המקצוע. מצודה – TV – הפEת סרטונים , ISC- כנס האבטחה של ישראל ו -  ISTS - תערוכת הביטחון הגדולה בישראל.

בנוסף, החברה מציעה מעטפת כוללת של שיווק בדיגיטל, מיתוג וגרפיקה, הוצאה לאור והפקת אירועים.

   השקד 100, שורש



מה אנחנו מפיקים?


כנס

הפקת אירועים ותערוכות

חטיבת הפקת האירועים, הנקראת בשם Event-Team ,יוזמת ומפיקה את כנס האבטחה של ישראל ISC-Israel, ואת תערוכת האבטחה של ישראל – ISTS, .שני אירועי האבטחה הגדולים בישראל וכמו כן ,יוזמת ומפיקה את יריד הנשק הקל הישראלי ITSF.

כאמור ,מעבר לאירועים אותם היא יוזמת ומובילה, מציעה Event-Team מגוון רחב של שירותי הפקת אירועים ,לעולם האבטחה ,הבטיחות והחירום.

רשתות-חברתחת (2)

פרסום

השילוב בין ניסיון רב שנים בתחום הפתרונות הדיגיטליים, אותם מביאה חברת אול אינטרנט, לבין ההכרה המעמיקה של מצודה בעולמות התוכן של האבטחה, הבטיחות והמוכנות לחירום, מעניק ללקוחותינו פתרון מקצועי שאין כמותו בישראל. כאשר מוסיפים לכל אלו ,את השליטה של הקבוצה בכל מדיות הפרסום ,אליהם נחשפים מקבלי ההחלטות בעולמות תוכן אלו ובשילוב עם מאגר מידע גדול ,מהימן ומפולח ויכולות השיווק הדיגיטאלי, מאפשרים לנו להעניק ללקוחותינו מענה מלא ואפקטיבי שאין לו תחליף.

big

אסטרטגיית שיווק

מצודה פתרונות דיגיטאליים, הינה מיזם משותף בין "קבוצת מצודה פתרונות מדיה" ,לחברת "אל – אינטרנט" בניהולו של דניאל לוריא . החטיבה מרכזת תחת קורת גג אחת ,מגוון רחב של שירותים ופתרונות הפקה במדיה הדיגיטאלית ,תוך התמחות בעולם האבטחה, הבטיחות והחירום בישראל .

נכון להיום ,כוללת החטיבה ארבע פעילויות מרכזיות :בנייה וקידום אתרים ,רשתות חברתיות ,מחלקת פרסום ומחלקה לשרותיי גרפיקה .

מגזין מצודה

מצודה הוצאה לאור

חטיבת ההוצאה לאור עוסקת בהפקה עצמית של מס' כתבי עת בראשם מגזין מצודה ומצודה טק ופעמיים בשנה אנו מפיקים גם את מגזין מצודה טקטיקאל לעולם הנשק, שירותי הפקה של חומרים מודפסים עבור לקוחותינו -

החל משירותי כתיבה של חומר פרסומי ומקצועי, שירותי גרפיקה ודפוס ופרסום בשלל הפלטפורמות המודפסות של כתבי העת ומוצרי הדפוס האחרים אותם אנו מפיקים. 




לפרטים נוספים מוזמנים להשאיר פרטים ונציג של מצודה יחזור אליכם בהקדם




x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים. רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.